«بسم الله الرحمن الرحیم»


اکنون پس از سال ها گویی شیطان دوباره عرصه را برای خود باز دیده است تا جولانی دهد...

اکنون شیطان هدفش نه تنها تغییر مفاهیم، بلکه تغییر شعارها و جهت گیری های عمیق اعتقادی ماست.

شعار هر ملّت و امّتی نشان دهنده هدف هر ملت و جهت حرکت آن ملت برای رسیدن به آن اهداف است.

از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، هدف ملّت ما، بالا بردن پرچم حق، و فرو انداختن پرچم باطل بوده است. در این راستا ملّت مسلمان ایران به رهبری امام امّت خود، جهاد همیشگی خود را مبتنی بر آیه مبارکه «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» قرار داده است و هرآنچه از مصادیق باطل و غیر حقانی در طول مسیر خود ببیند آن را از سر راه خود خواهد برداشت تا به هدف غایی خود برسد.

هرکس بر روی کره خاکی که میراث صالحان است، دم از باطل و مشی استکباری بزند از نظر اسلام عزیز ما در خارج از مسیر حق و مقابل حضرت حق قرار گرفته و در سبیل باطل قرار دارد.

مصداق امروزین و جهانی استکبار جهانی برای ملت مسلمان ایران آمریکای جهانخوار است که به مثابه سدی بزرگ، مانعی برای سبیل حق محسوب می شود و مصداق بیرونی « و صدّوا عن سبیل الله» است.

امروز شیطان با مشی استکباری خود، در پی زدودن شعار ملت ایران، که خواستار مرگ آمریکای جهانخوار است، یعنی شعار «مرگ بر آمریکا» است. به تعبیر امام امّت، خمینی کبیر (ره)، آمریکا اُمّ الفساد، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذّات است.

  ما برای چنین روحیه ای در هر کجای این کره خاکی که می خواهد باشد، طلب مرگ می کنیم...

 و ما ملت مسلمان ایران در پشت امام امّت یعنی امام خامنه ای (حفظه الله) حرکت می کنیم و این شیطان بزرگ را رجم کرده، او را از مقام استکباری به زیر می آوریم و فساد اور را بر زمین به صلاح مبدل می کنیم تا لکه ننگ این تروریست بالذات از این کره خاکی پاک شود.

که «انّ الارض یرثها عبادی الصالحون»